luni, 12 noiembrie 2007

Lista neagra


In lista neagra voi spune greselile mele si problemele intampinate in trafic, cu bicicleta . Adica accidente evitate, motive de injuraturi etc...
2 Dec 2007
- nu pot sa nu imi bag... injuraturile in aglomeratia de la unirii. nu cea pietonala, ci tot aia rutiera. e duminica ce pana mea!!

1 Dec 2007
- evenimente rutiere zero, demonstratia ca inca traim intr`o tara de comunisti: de neexprimat. da stiu, nenorocitul adevar tampit doare. re(v/f)elatia am avut`o la arcu` de triumf, la parada. nu pot sa ma abtin, asa ca "F**K you Romania!!"

30 Nov 2007
- in aia 50 de kilometri de trafic bucurestean facuti astazi, doar o portiera in faţă, cu care îs obişnuit de muuuuult. câinii nici nu se mai pun in discutie
- critical mass, nimic special, aceleasi 20 de persoane :| bă da` chiar nimeni nu vrea sa poata folosi bicicleta ca lumea in bucuresti? atunci veniti si promovati`o! in fiecare ultima vineri din luna la 5 seara in tineretului!

PS: ce dracu` are toata lumea ca la 8 seara din 5 in 5 metri se gaseste cate o masina care sa intoarca din 3 miscari, sa dea cu spatele din 7 miscari, sa se rasuceasca din 20... ce naiba!?

29 Nov 2007
- ce trafic caterincos e in zilele astea cu politia prin intersectii! in zona arcului de triumf, cum te duci spre 1 mai, unu` de la brigada de dobitoci verzi dirija traficu` in intersectie. sunt primu` la semafor si astept organu` sa fluiere si sa faca semn sa plec (cu asigurarile stanga-dreapta excesive de rigoare, ca stiu ca sunt multe accidente in aceste intersectii dirijate manual)
intr`un final fluiera organu`, face semn, eu plec, pleaca si masinile din spatele meu. dupa 2 secunde aud un scartait de roti si nu vad nici o masina in stanga. "bă ce naiba...?" si vad militianu` ca face semn sa oprim. da dom'le, acelorasi vehicule carora le`a facut semn cu 2 secunde inainte sa plece. frana si eu, intr`un final ma opresc (cu roata faţă pe linia de tramvai), ma uit in spate si ma retrag. si stau ca bou` si ma uit cum le face semn celorlalti sa plece... si asa mai trec 2 minute. ce era in capu` lui nici acum nu inteleg...
- eniuei, mi`a placut cat de bine fluidizau traficu`: la ora 11 coada spre podu` grant-ghencea incepea din 1 mai, cum e la ora 6 seara!

28 Nov 2007

- pe saptamana ce trece, tot realizez ca din punct de vedere temporal bucure-shitu` se imparte in 2 mari categorii:
1. zilele (in general consecutive) in care mergi ca prin branza ca nu se intampla nimic. exista si o probabilitate mica sa nu te latre caini.
2. zilele in care la fiecare 5 minute eviti cate un accident.

recapitulez ziua de azi:
- dimineata am avut o re(v/f)elatie cum ca M-AM SATURAT SA MA LATRE CAINII!!
- tot dimineata era sa inghit un porumbel care se scula spre nori. am ferit capu` la timp
- cand ma intorc de la "scoala" deschide o blonda portiera in faţă. aveam viteza mica (ma strecuram pe langa chiorchinile de masini care stau la semafor) si opresc la timp. ma uit urat, cu subinteles, da` totusi nu cred ca a priceput mesaju`. injur in gand si trec mai departe... ca nu era prima blonda care nu se asigura.
- am zis bun, azi sigur e "muther-fuckin-shitty day" ca faza de adineauri era la inceputu` calatoriei (fantastico-mioritice), si deci sa fiu atent.
nici nu trec 2 minute nenorocite ca imi taie unu fata ca el e mai smecher si face dreapta, asa ca am avut un contact lateral usor roata la roata (ca`n filmele cu formula 1).
pe scurt: in prima etapa, imi dau seama ca ala face dreapta peste mine si franez puternic cu blocaj de spate (aici mi`am dat seama ca trebuie sa fac si eu dreapta cu el ca nu am alta alternativa)
spatele deja mi`a fugit (pe stanga vre`o 40 de cm), asa ca profit de ocazie si ma intrept spre strada aia la dreapta (practic am luat o parte din viraj). in momentu` acestei "incredibile" redresari vad ca virajul trebuia si mai strans luat si actionez ca atare, iar in urmatoarea fractie de secunda roata mea fata ii atinge lateral roata lui spate-dreapta, amandoi avand aceeasi viteza in timpu` contactului. apoi eu m`am oprit, el s`a dus, eu am injurat...
- ajung in intersexie la 1 mai, coloana din faţă deja s`a dus, si cand am ajuns sosit si eu inca aveam verde. am zis "ce p*** mea..." si ma bag dar cu viteza redusa ca deja ii vedeam pe aia din perpendicular - stanga cum salivau zicand in gand "sa vezi ce`i tai freza lu` nennnnorocitu` asta de biciclist, mwhaha". si asa a fost, stateam ca bou` la intrarea intersexiei, si numaram cum se baga aia: un taxi, o duba, inca un taxi... ba (z)eroilor, sunt vehicul!! si de fapt eu sunt mai smecher ca voi ca nu poluez si nu stau` cu curu`n scaun ca leguma! asta nu inseamna ca n`am prioritate, [cuvinte obscene] de handicapati! da` bah... tot eu sunt ala care in olanda are prioritate in faţa mariei voastre nenorocite! (mesaj adresat alora din intersectie, nu intelegeti altceva)
- si da, ziua s`a terminat si sunt teafar!

26 Nov 2007
-
cea mai nenorocita combinatie de ploaie posibila: 3 stropi pe aproximativ 1,12 cm patrati, adica iese o mazga d`aia caterincoasa pe care nu mai ai aderenta nici dac`o cumperi. se simte pana`n ghidon, la controlu` directiei
- si fix pe mazga aia neiubita de nimeni, imi taie un tractorist de pieton faţa, nenorocitu` traversand la 1 metru de mine. înjuratură şi mai departe... ca sunt obişnuit.
- era sa intru in vre`o 723078202 de dobitoci care nu stiu ca autobuzul se asteapta PE TROTUAR, si nu PE SOSEA! bineinteles ca nenorocitii nu si`au sculat lenea de pe sosea sa treaca acolo unde le era locu` nici dupa cele 5 ore de claxoane (ale mele) primite in avanpremiera trecerii bicicletei prin respectiva statie! M**E bă!

21 Nov 2007
- in afara faptului ca in bucure-shit s-a circulat mai prost ca de obicei (de obicei = de la prost in sus), stau si meditez ca un bou ce sunt asupra tineretii mele: bă... cand eram de gradinita mergeam in zig-zag de pe un trotuar pe altu`?! ca era sa anvelopez vreo 3 soimi ai patriei pe podu` grant (da dom`ne... pe podu` grant o iau pe la pietoni ca acolo e crima pe langa masini: fiecare se baga cum vrea, unde vrea, cat vrea si peste cine vrea). eniuei, s`a aplicat regula "in caz de obstacol, elementul de control e frana, nu directia!" si toate manifestarile brusco-explozivo-zbenguitoare ale prichindeilor au fost evitate cu succes. repet, ca este o regula de uz general: "in caz de obstacol, elementul de control e frana, nu directia!"

20 Nov 2007 sau in cat naiba om fi azi
- azi mi`am luat o ţeapă cât curu' unui logan. am crezut ca e plin de belţi (aka lacuri rutiere, ca... d`aia... cum îi zice bă? aa... canalizare... exista doar să-ţi rupi roţile bicicletei), aşa ca nu am luat bicla. de ce? d-aia. pe motiv de aripa faţă lipsă, ca îmî recolorez blugii mei cei proaspat spalaţi şi necălcaţi. şi dacă ajung repictat la "şcoala", mă iau posesoarele (sau neposesoarele) de airbaguri frontale la mişto (a se citi fete, şi cu referire doar la cele din al meu liceu!)

- şi sa vezi ce vad şi eu, cand ma întorceam: 5-6 papagali care faceau campanie electorala pe biciclete (nu zic partidu`). de ce papagali? pai la un stop erau sa intre unu`n altu` ca dobitocii. si unu dintre ei pedala de mama focului de`i vedeai 14 picioare nu 2... ce viteza avea? mai mica decat numaru` de lei primiti la alocatie, adica undeva pe la 15-20. Schima baaa viteza! ca pentru asta e pus nenorocitu` ala de schimbator pe ghidon!!
si nu ma pot abtine sa nu le comentez, chiar daca doar pe blog: Dupa ce faceti niste rahaturi penale de "piste" de biciclete in bucuresti, aveti tupeu` sa va credeti ecologisti bucuresteni! [injuratura lunga] de nemernici! cum vine campania erectorala, cum sunteti cei mai nenorociţi sfinţi si lingusitori plini de idei si de promisiuni!

16 Nov 2007

- nici un eveniment, exceptand o intersectie cu semafor decedat din diverse motive. adica debandada totala. adica Bucuresti (de fapt semaforu` e in stare de repaus de cateva zile)

14 Nov 2007
- nici un eveniment :)

12 Nov 2007
- m**e lu` smecheru` cu dacia 1300 printre blocuri, care a tinut mortis sa incurce frana cu acceleratia (veneam de pe o strada ingusta, lata aprox cat o masina, si la capatul ei faceam dreapta. din stanga vine smecheru` de sus, care vrea si el sa intre pe straduta pe care eram eu. mai aveam 3 secunde faceam dreapta si eliberam, insa el a tinut sa intre peste mine la milimetru)

- acelasi tratament lu` ala cu loganu` care parcheaza fix in dreptu` rampei de la iesirea din herastrau - aviatorilor. cand are un hectar liber in spate!

- imi cer scuze ca am agatat oglinda unei masini (nu a patit nimic, doar s`a rotit un pic) in timp ce ma uitam pe trotuar la o colega (andreea, fir`ai tu sa fi!)

- complimente lu` ala cu loganu` care a iesit de pe trotuar in fata mea, de a trebuit sa blochez roata spate ca sa nu`l penetrez (adica derapaj pe carosabil ud... rezultat? pai mi`a deviat spatele la vreo 40 de grade fata de pozitia initiala - intr`o fractiune de secunda)


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Pana in momentul crearii blogului probleme au fost destule (traim in .ro), iata cateva:
- portiere deschise in fata, le`am evitat pe toate :)

- taiat faţa (mea): cu nemiluita ( a se citi zilnic)...

- cazut pe motiv de sina de tramvai (vina mea, nu aveam ce cauta acolo)

- sters cativa pietoni (scuze inca o data celor care nu aveau nici o vina - adica acelor care NU stau in sosea in statia de autobuz cand au trotuaru` liber si lat de 2 metri, sau acelor care se dau la o parte de pe asa zisa pista de biciclisti*)
*ii inteleg pe cei care nu au unde sa degajeze, si ma enervez doar pe primarii nostri care nu stiu de unde sa mai fure, dar cand mai ai in stanga un metru in care sa te duci 5 secunde ca sa trec si eu, atunci multa m**e pietonule!!

- multumesc pe aceasta cale prin ridicarea degetului mijlociu si celor care parcheaza fix in coltu` intersectiei, mai ales daca au si masini inalte: cum naiba sa ma mai asigur si sa fac stanga/dreapta?! asa sa ti se intample si tie ba nenorocitule, numa tu sa ai in fata un tir nu o masina! si sa faci si accident din cauza asta! (ti`e lene sa te mai duci maxim 100 de metri mai incolo ca sigur gasesti tu un loc! nu cumva sa faci febra musculara!)

- claxoane primite (sa`i fac loc stimabilului grabit) pe strazi mai inguste, cu limita de viteza de 30 de km/h. in timp ce eu merg in fata lui cu 35. no comment... nu degeaba`i pusa limita acolo (repet, romania...)

- etc, mai postez daca imi amintesc

3 comentarii:

Anonim spunea...

unde dracu` ma uit si eu dupa critical mass si velorutii? 3000 de situri, update cand isi aduc aminte. d-asta cred ca si vin atat de putini, nu e "edvartaizing" cum trebuie.

chiar m-ar interesa.

Tea spunea...

Imi place tare ca injuri asa cum fac eu cand sunt in masina :))
Bicla m-a ajutat sa ma calmez o tzara, ceea ce-i cool, sper sa te ajute si pe tine, chiar daca ai parte de o gramada de frustrati pe drum.
Oricum, garantez ca in masina devii mult mai stresat. Pe bicla ai avantajul ca treci de trafic si ii lasi pe soferi sa cloceasca naibii in manelele si gazul de esapament :))

Hai seara faina!

crf6adv spunea...

Amazing Posts... crf6adv.com